
Для запобігання поширення коронавирусной інфекції «Центр комунального сервісу» в Києві вводить низку протиепідемічних заходів і обмежень при прийомі громадян у сервісних центрах, повідомляє прес-служба сервісу.
Які заходи вживають
З учорашнього дня, 12 березня, у всіх сервісних центрах:
- не обслуговують відвідувачів з характерними ознаками грипу та ГРВІ, які прийшли без масок;
- не допускають до роботи фахівців з ознаками зовнішнього інфекційного захворювання і строго за цим стежать;
- ввели технічну перерву, протягом якого виводять всіх відвідувачів з приміщення і здійснюють наскрізне провітрювання приміщення, вологе прибирання з використанням дезінфікуючих засобів (з 13:00 до 13:00 — в районних сервісних центрах, а в точках крокової доступності — за звичайним графіком).
В ЦКШ додали, що багато питань можна вирішити, не виходячи з дому — дистанційно.
Так, звернутися на сайт «Центру комунального сервісу» або зателефонувати в колл-центр за номером: 247 40 40.
Раніше Vgorode розповідав, що через карантин, який триватиме в Києві з 12 березня до 3 квітня, місто на в’їзд і виїзд закривати не будуть.
Також заступник голови КМДА Володимир Слончак доручив усім магазинах і ринках міста забезпечити стратегічний запас продуктів на найближчі два тижні. Тим часом, він особисто пройшовся по магазинах в центрі Києва, щоб переконатися, що продукти в наявності в достатній кількості, в магазинах спокійно і немає черг.
ДИВІТЬСЯ ЩЕ НОВИНИ КИЄВА:
Будь у курсі: з-за ярмарків громадський транспорт змінить схему руху
Доїдеш: Uber Shuttle запускає автобуси в Бучу і Вишневе
Обговорити цю новину можна на нашій сторінці в Facebook.
Читай всі новини в нашому каналі Telegram, Viber або в Twitter.
Повідомляє Вгороде