Рубрики
Транспорт и инфраструктура

Покажуть і розкажуть: консультанти в метро навчать користуватися е-квитком

З 1 квітня громадський транспорт Києва переходить на електронний квиток, який діятиме в метрополітені, автобусах, тролейбусах, трамваях, фунікулері та міській електричці. Так як з експлуатацією нового виду проїзного можуть виникнути труднощі, у години-пік на станціях метро працюють консультанти, передає прес-служба КМДА.

Так, консультанти працюють під час найвищої навантаження підземного транспорту на 9 станціях усіх гілок метро. Вони показують, як користуватися автоматами самообслуговування і розповідають про види електронного квитка. Пасажири можуть звертатися за допомогою з 07:30 до 11:30 і з 16:30 до 20:30 на наступних станціях:

  • Вокзальна;
  • Дарниця;
  • Героїв Дніпра;
  • Видубичі;
  • Майдан Незалежності;
  • Голосіївська;
  • Бориспільська;
  • Лук’янівська;
  • Харківська.

Як згадувалося раніше, з 1 квітня Київ переходить на Kyiv Smart Card — для оплати проїзду в громадському транспорті. Так, вартість самої картки становить 50 гривень. При купівлі 50 поїздок Kyiv Smart Card дає можливість заощадити 1,5 гривні на кожній поїздці. Про те, як користуватися, де купити і як поповнити картку можна прочитати тут.

Також можна користуватися і разовими проїзними — QR-квитками. Його термін — 15 діб.

Такий одноразовий квиток можна використовувати в роздрукованому і електронному вигляді (на екрані смартфона). З інструкцією використання QR-квитка і способами його покупки можна ознайомитися тут.

ДИВІТЬСЯ ЩЕ НОВИНИ КИЄВА:

Не запаркуют: на Печерську від автохамов обгородили ще одну вулицю

Не муч мавпу: у Києві хочуть заборонити фото з тваринами

Обговорити цю новину можна на нашій сторінці в Facebook.

Читай всі новини в нашому каналі Telegram, Viber або в Twitter.

Повідомляє Вгороде