Рубрики
События

Тепер і в Facebook: «Укрзалізниця» запустила новий канал комунікації з пасажирами

«Укрзалізниця» запустила ще один канал комунікації з пасажирами у Facebook Messenger в тестовому режимі. Про це повідомила прес-служба компанії.

Тепер при наявності яких-небудь питань, пропозицій і зауважень звертатися можна як в контактний центр «Укрзалізниці» за номером: 0 800 50 3111, так і в соціальну мережу.

У компанії додали, що повідомлення в Messenger приймаються щодня з 08:00 до 20:00. Відповідати обіцяють швидко.

Раніше Vgorode розповідав, що компанія представила прототип оновленого сайту, який виконано у фірмовому стилі і адаптували під всі пристрої. Дізнатися, як він виглядає і які функції надає, можна тут.

Обговорити цю новину можна на нашій сторінці в Facebook.

Читай всі новини в нашому каналі Telegram, Viber або в Twitter.

Повідомляє Вгороде