
На Подільсько-Воскресенському мосту зараз працюють над будівництвом заїзду з вулиці Верхній Вал. Як розповів міський голова Віталій Кличко, за процесом стежать фахівці з Нідерландів.
Кожна металоконструкція прогонового будови важить близько 500 тонн. Тому до роботи залучили супердомкраты, які використовували і під час будівництва Шулявського шляхопроводу. Зараз встановили конструкцію, яка стане основою повороту з боку Подолу.
Залізобетонні опори мосту через Дніпро вже побудовані і встановлені на своє місце. Будівельники готують прогоновую частина мосту до бетонування, перекладають інженерні мережі, облаштовують техмайданчику і проїзди. До того ж йде робота над частковим демонтажем Рибальського мосту.
Фото: КМДА
Як раніше писав Vgorode, зовсім недавно, 4 лютого, на Подільсько-Воскресенському мосту встановили перші балки. Кожна з них важить понад 70 тонн.
Піднімати елементи довелося з допомогою потужних кранів. За роботою стежили фахівці з Нідерландів. Там також працювали над встановленням опор у бік Троєщини. Цей міст вважається найбільшим арочним в Європі. Тут буде шість смуг для автомобілів і дві залізничні колії для метро на Троєщину.
Рух по ньому обіцяють відкрити до кінця цього року.
ДИВІТЬСЯ ЩЕ НОВИНИ КИЄВА:
Спалах коронавіруса: українців, які прилетіли з Китаю, будуть тримати в санаторії Обухова
Обговорити цю новину можна на нашій сторінці в Facebook.
Читай всі новини в нашому каналі Telegram або в Twitter.
Повідомляє Вгороде