Соціальна мережа Instagram запускає новий інструмент, який допоможе користувачеві визначати акаунти, з якими він взаємодіє менше, і відповідно, відписатися від них. Про це повідомляє Adweek.
Інструмент також дозволить визначати акаунти, які користувач найчастіше переглядає в стрічці. Для цього Instagram буде аналізувати взаємодію користувача з іншими сторінками за останні 90 днів.
Щоб переглянути категорії, треба перейти в розділ «підписки» і вибрати «менше всього взаємодії» або «найбільше взаємодії».
В адміністрації соцмережі сподіваються, що таким чином користувач відпише від нецікавих йому профілів і стане проводити в мережі ще більше часу, і відповідно зростуть перегляди реклами, пояснює TechCrunch.
Фото Adweek
Обговорити цю новину можна на нашій сторінці в Facebook.
Читай всі новини в нашому каналі Telegram, Viber або в Twitter.
Повідомляє Вгороде