Рубрики
События

Відмовитися від нецікавого: Instagram підкаже користувачам від кого краще відписатися

Соціальна мережа Instagram запускає новий інструмент, який допоможе користувачеві визначати акаунти, з якими він взаємодіє менше, і відповідно, відписатися від них. Про це повідомляє Adweek.

Інструмент також дозволить визначати акаунти, які користувач найчастіше переглядає в стрічці. Для цього Instagram буде аналізувати взаємодію користувача з іншими сторінками за останні 90 днів.

Щоб переглянути категорії, треба перейти в розділ «підписки» і вибрати «менше всього взаємодії» або «найбільше взаємодії».

В адміністрації соцмережі сподіваються, що таким чином користувач відпише від нецікавих йому профілів і стане проводити в мережі ще більше часу, і відповідно зростуть перегляди реклами, пояснює TechCrunch.

Фото Adweek

Фото Adweek

Обговорити цю новину можна на нашій сторінці в Facebook.

Читай всі новини в нашому каналі Telegram, Viber або в Twitter.

Повідомляє Вгороде