Сьогодні, 5 лютого, Міністерство внутрішніх справ і Державна міграційна служба України презентували нову опцію — прив’язку кваліфікованої електронного підпису (КЕП) на ID-карти.
Для чого це потрібно
Тепер ID-карта — носій електронного підпису. Це дозволить операційним системам зчитувати всі дані і перевіряти їх достовірність, так що українці зможуть користуватися електронними сервісами бізнесу і державних органів.
Також за допомогою ID-картки з кваліфікованою електронним підписом можна реєструвати бізнес. Про це повідомила прес-служба МВС.
еле
Як отримати підпис
Скористатися послугою можуть особи, що досягли повноліття. Термін дії ключів КЕП складе 2 роки.
Отримати електронний підпис на ID-карту можна безкоштовно в підрозділах державної міграційної служби незалежно від місця реєстрації кількома способами:
- відразу після отримання нової ID-карти;
- записати на раніше видану ID-карту.
Президент України Володимир Зеленський став першим, хто отримав таку підпис.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Призовна кампанія 2020: що відомо про відстрочку для призовників
Безвізовий режим: Кабмін продовжив термін поїздок для українців в Аргентину і Монголії
Обговорити цю новину можна на нашій сторінці в Facebook.
Читай всі новини в нашому каналі Telegram, Viber або в Twitter.
Повідомляє Вгороде