Рубрики
События

Отримай відповідь: коли звертатися до постачальника електроенергії, а коли до оператора системи розподілу

Згасло світло? Нестабільна напруга в мережі? Сума в платіжці відрізняється від очікуваної? Споживаєте багато електроенергії, але прагнете економити? Розповідаємо, з яких питань необхідно звертатися до YASNO, а по яким до оператора системи розподілу.

Діяльність із забезпечення населення електроенергією з січня 2019 розділена на дві функції: постачання і розподіл.

YASNO — це постачальник електроенергії і енергоефективних рішень. У Києві під цим ім'ям надають послуги ТОВ "Київські енергетичні послуги". YASNO отримує від оператора системи розподілу дані про обсяги спожитої електроенергії. На основі цих даних постачальник здійснює нарахування за тарифами, встановленими державою, формує рахунки і доставляє їх споживачам.

До постачальнику YASNO варто звертатися з питань:

  • звірки розрахунків за електроенергію, спожиту з 1 січня 2019;
  • реквізитів і способів оплати за спожиту електроенергію;
  • заборгованості / переплати, яка сформувалася після 1 січня 2019 роки;
  • передачі показань лічильника (для клієнтів, підключених до мереж "ДТЕК Київські електромережі");
  • консультування з питань енергоефективності;
  • додаткових послуг та продуктів, які допомагають зменшити витрати на електроенергію (енергоефективні набори з двозонним лічильником "під ключ", LED-лампи, розумні розетки, сонячні дахи, системи зберігання енергії, послуги енергоаудиту).

За розподіл електроенергії, якість і надійність електропоставкі, напруга, усунення аварій в мережі і прилади обліку електроенергії в Києві відповідають чотири оператора системи розподілу: "ДТЕК Київські електромережі", "Київобленерго", "Укрзалізниця", НЕК "Укренерго". Їх контакти доступні на сайті YASNO.

До оператору системи розподілу можна звертатися з питань:

  • передачі показань лічильника — оператор системи розподілу передає їх постачальнику YASNO;
  • якщо сумніваєтеся в правильності показань електролічильника;
  • якщо виявили, що прилад обліку електроенергії пошкоджений (зірвана пломба, розбите скло, є сумніви в його справності);
  • виникла аварійна ситуація з лічильником (іскрить, димить, горить);
  • якщо зникло світло;
  • необхідно здійснити первинне підключення до електромереж, відключення від мережі;
  • потреба збільшення приєднаної потужності до електромережі;
  • хочете повідомити про розкрадання електроенергії або про інші порушення;
  • потрібно провести параметризацію (перепрограмування) раніше встановленого багатозонного лічильника на режим "день-ніч";
  • заборгованості за електроенергію, спожиту в 01.01.2019 (отримали повідомлення).

Повідомляє Вгороде