
Муніципальна інспекція перевірятиме адреси киян, які скаржаться на якість води та опалення. Про це пише "Сегодня", посилаючись на КМДА.
— Ми повинні надавати якісні житлові і комунальні послуги, оперативно вирішуючи можливі технічні несправності. У разі, якщо послуги неналежної якості — клієнти мають право на перерахунок, — розповів заступник голови КМДА Петро Пантелєєв.
куди скаржитися
Якщо у вас в квартирі недогрев, необхідно звернутися за номером міської диспетчерської — 15-57, або (044) 500-15-57 — з мобільного. Крім цього можна звернутися в один з підрозділів "Центру комунального сервісу".
Далі виконавець послуги повинен прийти за адресою звернення і скласти акт-претензію. Припустимо, якщо скарга стосується теплопостачання, то теплопостачальні компанії "Київтеплоенерго" або "Євро-Реконструкція" знаходять причину і усувають її, і зобов'язані зробити відповідні коригування вартості опалення або гарячої води.
Якщо клієнт не задоволений результатами перевірки, то залучається муніципальна житлово-комунальна інспекція.
— Це структурний підрозділ Київської міської державної адміністрації, мета роботи якого — захист прав та інтересів киян як споживачів житлово-комунальних послуг. Завдяки роботі інспекції в 2019 році були здійснені коригування за неякісні або надані послуги з утримання будинків і прибудинкових територій. А в опалювальний період особливу увагу інспекції буде приділено послуг опалення та гарячого водопостачання, — зазначив заступник голови КМДА.
ДИВІТЬСЯ ЩЕ НОВИНИ КИЄВА:
5 років в'язниці: власнику "Волги", в якій підірвалися діти, винесли вирок
Обговорити цю новину можна на нашій сторінці в Facebook .
Всі новини доступні в нашому каналі Telegram , Viber або в Twitter .
Повідомляє Вгороде