Рубрики
События

На Даринку відкрився дизайнерський "Сільпо"

21 грудня в маркет-молі "Даринок" відбулося офіційне відкриття нового дизайнерського супермаркету "Сільпо" загальною площею 3000 кв. м. Авторський концептуальний дизайн магазина виконаний в стилі Великого Шовкового шляху. За задумом концепції, в супермаркеті гості здійснять подорож екзотичним відрізком Великого Шовкового шляху — від Дуньхуа (Китай) до Самарканда (Узбекистан). Вони зможуть пройти через пустелю, милуючись її безкрайніми піщаними просторами і оазисами.

"Ми вибрали тему Великого Шовкового шляху, щоб показати гостям чарівний східний ринок з верблюдами, про який вони в дитинстві читали в казках. На стінах ми зобразили сцени з ринковою життя, які підкреслюють цю історію і створюють особливу атмосферу. У нас на ринку, продають не тільки звичайні речі, такі як шовк, коштовності, їжу, різні предмети, але навіть міфічних тварин і чарівні речі ", — коментує маркетинг-директор" Сільпо "Катерина Огуряева.

Основний інтер'єр торгового залу площею 1650,6 кв. м виконаний в пустельних кольорах, а на цьому тлі виділяються яскраві плями-острівці — великі тканинні барвисті намети з відділами "Сільпо": гастрономією та "лавка Традицій" з продукцією маленьких господарств, рибою і морепродуктами, власної кондитерської.

Такі зміни в складі пулу якірних орендарів Даринку є частиною комплексної стратегії розвитку маркет-молу, який прагне відповідати світовим тенденціям і ставати більш привабливим для постійних і нових відвідувачів.

"Співпраця з таким серйозним гравцем українського ринку роздрібної торгівлі — це перш за все турбота про потреби відвідувачів Даринку. Адже новий магазин приваблює не тільки оригінальним зовнішнім виглядом, але і широким товарним асортиментом", — розповідає Єгор Верлооченко, генеральний директор маркет-молу "Даринок" .

Крім того, на 2020 рік заплановано низку інших реновацій на Даринку. По-перше, в середині маркет-молу буде кардинально змінена зона фуд-корти, в рамках якої з'являться зручні місця для відпочинку з м'якими диванами, а також величезний вибір операторів смачної їжі. По-друге, планується відкриття магазинів всесвітньо відомих міжнародних брендів, а також створення масштабної зони розваг для дітей.

Маркет-молл "Даринок" — унікальний торговий об'єкт, який представляє собою симбіоз сучасного торгового центру і традиційного ринку. Кількість орендарів — 3,5 тис. Cуб'ектов. На площі: 68 000 кв. м. розташовані зали одягу, аксесуарів та взуття, весільна галерея, 2 поверхи меблів і дитячих товарів, найбільший в Києві сектор виробів зі шкіри та хутра. До послуг відвідувачів — розвинена інфраструктура: кафе, банківські відділення, пункти обміну валют, майстерні по ремонту одягу, взуття, ювелірних виробів, хімчистка, ігрова кімната для дітей і безкоштовна парковка на 1600 машиномісць.

"Сільпо" — одна з найбільших в Україні мереж супермаркетів в Україні. Понад п'ять років тому ритейлер почав розробляти концептуальний дизайн для окремих супермаркетів, а в 2018 році розширив експеримент на всю мережу. Тепер кожен новий "Сільпо" має тематичне оформлення. Крім того, діє програма оновлення дизайну і концепції вже наявних магазинів. У мережі є супермаркети, зокрема, в таких стилях: Всесвіт Німфи, Ван Гог, музичний, спортивний, древня друкарня, яхт-клуб або морський порт, азіатська і японська культура, Дикий Захід, є магазин з написами на клінгонському мовою (вигаданий мову з серіалу "Зоряний шлях") і рок-зірками тощо. Станом на 21.12.2019 торгівельна мережа нараховує 255 супермаркетів, включаючи чотири делікатес-маркету Le Silpo.

Повідомляє Вгороде