Рубрики
События

Отримай відповідь: що робити, якщо в метро не спрацював електронний квиток або банківська карта

Останнім часом в метрополітені все частіше виникають великі натовпи людей на станціях через збої в роботі електронного квитка. У зв'язку з цим на сторінку на КП "Київський метрополітен" з'явилася інструкція, що робити в разі некоректної роботи електронного квитка, карти киянина і банківської карти при оплаті проїзду.

Йдеться про випадки, коли система зняла оплату за дві поїздки одночасно або кошти були зняті помилково.

Якщо некоректно спрацював Kyiv Smart Card або картка киянина:

  • зателефонувати на гарячу лінію оператора за номером 044 366 55 55
  • зайти на сайт оператора або скористатися телеграм-ботом оператора
  • звернутися на Facebook-сторінку Kyiv Smart Card і залишити повідомлення там.

Якщо некоректно спрацювала або зламалася картка метро:

  • звернутися в сервісний центр на станціях "Майдан Незалежності", "Дорогожичі", "Дарниця", "Політехнічний інститут", "Почайна" і "Хрещатик", які працюють з 8:00 до 19:00 без вихідних.

Якщо некоректно спрацювала безконтактна банківська картка:

  • залишити інформацію по засланні , Вказавши перші і останні 4 цифри номера карти, власника, станцію ?? і час, коли стався випадок.

ДИВІТЬСЯ ЩЕ НОВИНИ КИЄВА:

Аварійна просадка: на мосту Патона обмежили рух транспорту

Постраждали через гасел: Зеленський прокоментував мітинги під Верховною Радою

Обговорити цю новину можна на нашій сторінці в Facebook .

Всі новини доступні в нашому каналі Telegram , Viber або в Twitter .

Повідомляє Вгороде