
Останнім часом в метрополітені все частіше виникають великі натовпи людей на станціях через збої в роботі електронного квитка. У зв'язку з цим на сторінку на КП "Київський метрополітен" з'явилася інструкція, що робити в разі некоректної роботи електронного квитка, карти киянина і банківської карти при оплаті проїзду.
Йдеться про випадки, коли система зняла оплату за дві поїздки одночасно або кошти були зняті помилково.
Якщо некоректно спрацював Kyiv Smart Card або картка киянина:
- зателефонувати на гарячу лінію оператора за номером 044 366 55 55
- зайти на сайт оператора або скористатися телеграм-ботом оператора
- звернутися на Facebook-сторінку Kyiv Smart Card і залишити повідомлення там.
Якщо некоректно спрацювала або зламалася картка метро:
- звернутися в сервісний центр на станціях "Майдан Незалежності", "Дорогожичі", "Дарниця", "Політехнічний інститут", "Почайна" і "Хрещатик", які працюють з 8:00 до 19:00 без вихідних.
Якщо некоректно спрацювала безконтактна банківська картка:
- залишити інформацію по засланні , Вказавши перші і останні 4 цифри номера карти, власника, станцію ?? і час, коли стався випадок.
ДИВІТЬСЯ ЩЕ НОВИНИ КИЄВА:
Аварійна просадка: на мосту Патона обмежили рух транспорту
Постраждали через гасел: Зеленський прокоментував мітинги під Верховною Радою
Обговорити цю новину можна на нашій сторінці в Facebook .
Всі новини доступні в нашому каналі Telegram , Viber або в Twitter .
Повідомляє Вгороде