
Українські виробники, які займаються виготовленням сиру фета, придумали для нього нову назву. Про це в ефірі AgroFM розповіла заступник голови громадської спілки "вівчарства і козівництва України" Наталя Якименко, передає Agroportal.
— В Україні є давнє слово, яке рідко використовується, — набел. Тому виробники пропонують продавати фету як набел розсолу, — каже вона.
Чому вирішили придумати свою назву
Наталія Якименко пояснює, що необхідність пошуку нової назви для продукту викликала імплементація Угоди про асоціацію з Європейським союзом. Фета захищена в ЄС як географічно зазначені продукт, тому з 2023-го вітчизняні компанії не матимуть права так називати свій продукт.
Складність в перейменуванні полягає в тому, що для ребрендингу фети доведеться запустити потужну маркетингову програму, щоб донести інформацію до споживачів.
Обговорити цю новину можна на нашій сторінці в Facebook .
Всі новини доступні в нашому каналі Telegram , Viber або в Twitter .
Повідомляє Вгороде