
У міжнародному аеропорту "Київ" ім. Ігоря Сікорського хочуть подовжити злітно-посадочну смугу на 550 метрів, що дозволить конкурувати з аеропортом "Бориспіль". Про це розповів в інтерв'ю глава ради директорів аеропорту Денис Костржевський.
реконструкція
За його словами, в даний час майстер-план реконструкції аеродрому "Київ" має п'ять різних варіантів. І кожен з них передбачає подовження злітно-посадкової смуги і поліпшення характеристик систем заходу на посадку.
— Для отримання можливості обслуговувати повітряні судна в будь-яких погодних умовах і обслуговувати повітряні судна більшого розміру аеропорту "Київ" необхідно підвищити категорію аеродрому. Розроблено майстер-план реконструкції аеродрому "Київ", який має п'ять різних варіантів. Кожен з них має на увазі подовження ЗПС на 550 м, поліпшення характеристик систем заходу на посадку (це і світлосигнальне обладнання,, радіонавігації). В результаті реконструкції зміниться конфігурація льотного поля, — розповів Костржевський.
Вартість реконструкції оцінюється в 80-100 млн євро в залежності від того плану робіт, який буде обраний. Де аеропорт буде брати гроші на реконструкцію, Костржевський поки не зміг точно сказати. За його словами, є кілька передбачуваних варіантів: або кошти будуть виділені з міського бюджету, або це будуть кредити, або передача в оренду з інвестиційним зобов'язанням.
— Вирішити питання про відведення земельної ділянки та залученні коштів можна тільки на рівні Київської міськради і Київської міськдержадміністрації, — сказав глава ради директорів аеропорту.
земля
Для того щоб план реконструкції "Києва" був реалізований, необхідно також виділити додаткові земельні ділянки. Це 12 га землі, яка розташовується по торцях ВПП.
— Вона нікому не належить, нікому не відведена. Документи знаходяться на стадії узгодження. Як швидко буде проходити це узгодження, залежить від КМДА і Київради. Уже місяців вісім вони знаходяться там. Сподіваюся, що найближчим часом ми отримаємо якийсь результат. Відведення земельних ділянок — це тільки перший крок. Потім буде розробка робочого проекту, визначення точної кошторису, варіанти, за яким ми підемо, а далі буде наступний етап, який повністю залежить від міста: визначення умов залучення грошей. Сподіваємося, що на рівні КМДА буде проведено координаційну нараду, де будуть поставлені завдання, визначені відповідальні та терміни, — розповів Костржевський.
Місцеві жителі
Відповідаючи на питання, як реконструкція аеропорту вплине на місцевих жителів, він запевнив, що при подовженні ВПП рівень шуму буде менше.
— Оскільки ВПП подовжиться, то режими зльоту (бо шумлять в основному на зльоті, коли дають повну потужність двигунів) будуть проходити на більш сприятливих режимах. Чим довше ВПП — тим більше літак може розігнатися на землі і менше шумить, коли виходить на режим зльоту. Друге: якщо буде довшим ВПП, ми зможемо використовувати повітряні судна більшої місткості, — розповів він.
Ще одна проблема, про яку згадав Костржевський — це незаконна забудова навколо аеропорту. Він підкреслив, що обмеження щодо забудови поблизу аеропорту існували завжди.
— Забудовники, на жаль, використовуючи різні, в більшості своїй незаконні методи, отримували дозволи на зведення житлових будинків в зоні, яка заборонена до забудови для житлових будівель. Будували будинки, продавали їх людям і потім розчинялися в тумані. А люди залишалися наодинці з тією проблемою, яка є. Так, вони купили квартиру в будинку, над яким літають літаки. Але це не літаки почали літати над будинком, це будинок побудували в тій зоні, де літають літаки, — сказав глава ради директорів аеропорту.
За його словами, кожна будівля, розташоване в зоні заходження літака на посадку, є висотним перешкодою. І з недобросовісними забудовниками повинна розбиратися прокуратура.
— Люди купили квартири в будинках, які доведеться знести. По крайней мере, кілька поверхів, щоб це не призвело до будь-якого інциденту, — додав Костржевський.
Що стосується шумів, за його словами, аеропорт "Київ" склав так звану "карту шумів і навантаження" в зонах, прилеглих до аеропорту. Відповідно до неї, шуми на території аеропорту не перевищують встановлені українським законодавством санітарні норми. До того ж, як зазначив Костржевський, в нічний час в аеропорту виконується всього до трьох рейсів, тому необхідності в їх обмеженні немає. Однак, якщо така необхідність виникне, для аеропорту "Київ" це не буде проблемою.
На закінчення Костржевський повідомив, що якщо під час реконструкції виникне необхідність в закритті аеропорту, то воно буде короткостроковим.
До речі, приєднуйтесь до групи жителів Солом'янки на Facebook, дізнавайтеся новини свого району і діліться своїми.
ДИВІТЬСЯ ЩЕ НОВИНИ КИЄВА:
Понад п'ять тисяч: поліція назвала число учасників акцій на Майдані і під Офісом президента
Обговорити цю новину можна на нашій сторінці в Facebook .
Всі новини доступні в нашому каналі Telegram , Viber або в Twitter .
Повідомляє Вгороде