В кінці листопада в столиці почав роботу магазин Фокстрот нового формату. Незважаючи на широко розвинену мережу в Україні (163 магазина в 90 містах країни), торгова точка на вул. Антоновича, 50 має ряд "фішок", які раніше не були властиві традиційному Фокстрот.
імідж 4.0
Стилізація магазинів торгової мережі, як і загальний імідж бренду, змінювалися кілька разів: компанії (на хвилиночку) 25 років. Тому, щоб повністю нівелювати відчуття "олдскульний" і "консервативності" магазинів Фокстрот, в нинішньому році запущений процес перезавантаження іміджу і позиціонування. І головний результат — презентація сучасного формату.
Новий Фокстрот — це не просто стильний простір електроніки і побутової техніки. Це цілий комплекс спеціально відібраних і унікальних пропозицій, це місце, де чітко прочитується меседж оновленого бренду, високий сервіс і компетентність персоналу.
Формат — "максимум"
У ланцюжку оновлень розроблений єдиний дизайн оформлення магазинів, але в п'яти форматах — в залежності від площі і локації об'єкта. Фокстрот на вул. Антоновича в столиці став флагманським магазином нового максимального формату. Його торгова площа складає 1570 квадратних метрів.
Перше, що кидається в очі при вході — сервісний хаб в центрі магазину. Він об'єднав в собі зони кас, сервісного обслуговування, стійку видачі інтернет-замовлень і кредитний відділ від банків-партнерів. У новому форматі присутній лаунж-зона, де можна відпочити після тривалого шопінгу і пригоститися кавою. Тут також є чим зайняти дитину.
Магазин став більш яскравий, світлий, просторий, з зручним розташуванням категорій товару. Варто відзначити, що магазин добре проглядається з будь-якої точки, що дозволяє з легкістю визначити в який бік рухатися, щоб знайти необхідний товар.
Бренд-зони і шоу-рум
Асортимент відповідає формату магазину: у всіх категоріях представлена широка лінійка товарів побутової техніки та електроніки.
Особливий акцент зроблений на презентації телевізорів. По-перше, це наймасштабніший відділ в магазині. А по-друге, за кількістю позицій такого асортименту немає ні в одному магазині Фокстрот столиці. Тут є телевізори таких брендів, як Samsung, LG, Sony, Hisense і ін. Різного цінового сегмента. Побачити і відчути переваги нових технологій в ТВ-індустрії можна в спеціально встановленому шоу-румі.
Завдяки наявності різноманітних бренд-зон найостанніших зразків, тут можна подивитися топові і VIP-позиції різних категорій товару "вживу" і потестить їх. Наприклад — перший смартфон з гнучким екраном Samsung Galaxy Fold. Він представлений тільки в цьому магазині з усіх магазинів мережі Фокстрот та буде доступний до продажу за попереднім замовленням 21.12.2019 року в обмеженій кількості.
Відзначимо, що Фокстрот — одна з найбільших українських торгових мереж за кількістю магазинів і обсягами продажів електроніки та побутової техніки. Бренд розвивається як омніканальній (офлайн і онлайн торгівля) і в 2019 році відзначив 25 років роботи в Україні. Фокстрот входить в топ-вибір покупців з 1998 року.
Повідомляє Вгороде