Рубрики
События

Улюблений кави: як українцям його не втратити

Часто здається, що така глобальна проблема, як забруднення навколишнього середовища це щось далеке і навряд чи прямо вас стосується. Але — ви здивуєтеся — навіть те, як ви випили сьогодні свою каву (в стаканчику або в чашці, з трубочкою або без і куди викинули стаканчик) має великий вплив. Від цього залежить чистота повітря і води, а також можливість в майбутньому насолоджуватися улюбленим напоєм. Як все це пов'язано — зараз розповімо.


Коли до вас повернеться ваш же стаканчик від кави


Серед усіх країн світу Україна знаходиться на 9-му місці за обсягами сміття на одного жителя. Це 474 млн. Побутових відходів, 60% з яких — пластикові пляшки, упаковка і одноразовий посуд з фастфудів. І ваш "паперовий" стаканчик з-під кави потрапляє в цю ж купу пластику.

Ми всі зазвичай кудись поспішаємо і кава з собою це неймовірно зручно. Але подивіться на стаканчик, зсередини він покритий тонким шаром поліетилену (щоб не протікав). Додайте до цього пластикову кришку, соломинку — і ось вже після вашого кави залишається чималий сміттєвий залишок. Підбадьорливо напою пройде набагато швидше, ніж ваш пластикове сміття від одного скороминущого кава-брейку встигне розкластися, це займе кілька сотень років.

На звалищі пластик під дією сонячних променів, вітру і опадів зруйнується на мікрочастинки, утворюючи так званий мікро-і нанопластік. Таким чином він потрапить в грунт, питну воду, повітря і врешті-решт в організм людини!

Виробники кави б'ють на сполох: забруднення пластиком прямо впливає на глобальне потепління. Високоякісний сорт Арабіка , Який росте в температурному режимі 18-21 * С, поступово знищується. Якщо залишити все, як є, площа кавових плантацій до 2050 року може скоротитися на 60%. І, звичайно, залишилися зерна в кілька разів зростуть в ціні і якісну каву більше не буде таким доступним як зараз.


Рішення проблеми


До усвідомленого споживання вже сьогодні закликає українська компанія Gemini Espresso, виробник натурального свіжообсмаженої кави.

Як розповіла директор з маркетингу Gemini Espresso Людмила Поліно, компанія запускає проект, головна мета якого — привернути увагу до екологічної обстановки в Україні.

Людмила Поліно
директор з маркетингу Gemini Espresso

Тільки усвідомивши свій вплив на те, що відбувається і об'єднавшись, ми зможемо змінити ситуацію, що склалася. Якщо бачиш проблему і готовий їй дати раду — почати не складно. Бариста — це голос кав'ярні, за день він розмовляє з десятками людей, до яких можна і потрібно доносити ідею усвідомленого споживання. Після спілкування з бариста ми все розходимося по своїх справах — в офіс, на навчання, на зустріч з друзями та коханими — це сотні можливостей поділитися одним простим повідомленням: "Ми впливаємо на світ навколо нас і майбутнє екології — наш вибір".

Стратегія реалізації проекту передбачає 4 ступені.

Ступінь перша — зменшення використання одноразового посуду. Паперовий стаканчик краще замінити на стильну термочашку або кіпкап, які легко купити в багатьох кав'ярнях, інтернеті або на сайті компанії eco.gemini.ua і користуватися багато років, не залишаючи за собою гору сміття з "паперових" стаканчиків.

Ступінь друга — використання спеціальних тубусів для збору стаканчиків і передача їх на переробку. Ці урни компанія безкоштовно роздає всім охочим кав'ярнях, які працюють з кавою Gemini. Побачите довгастий чорний тубус — сміливо викидайте в нього свій стаканчик (тільки без кришечки і трубочки) і знайте, що він поїде на утилізацію.

Крок третій — проведення освітніх заходів Еко тематики. Адже часто люди навіть не замислюються про проблему сміття, його впливу на кліматичні зміни і дивуються, що можуть безпосередньо впливати на поліпшення ситуації просто споживаючи більше обдумано.

Ступінь четверта — пошук ідеального биоразлагаемого стаканчика. Знаєте про таке? Напишіть про нього на info@gemini.ua.

Вікторія Кукало, маркетолог Gemini

— Ідея проекту проста, і в цьому його особливість. Ми не пропонуємо складних рішень, які вимагають колосальних зусиль для виконання. Інструменти, які вже використовуються в інших країнах і трохи в Україні, ми зібрали разом і впровадили в роботу. На власному прикладі показуємо, що стати відповідальним в силах кожного — і звичайному любителю кави, і кавовій компанії. Сподіваємося, наші дії сподвигнуть колег по ринку підтримати цю ініціативу і почати змінюватися для користі всього нашого суспільства, — додає Вікторія Кукало, маркетолог Gemini.

Повідомляє Вгороде